elbethinkenia - Reisverslag uit Almelo, Nederland van elbeth Rot - WaarBenJij.nu elbethinkenia - Reisverslag uit Almelo, Nederland van elbeth Rot - WaarBenJij.nu

elbethinkenia

Door: elbeth

Blijf op de hoogte en volg elbeth

10 Juni 2014 | Nederland, Almelo

het is vandaag dinsdag 10 juni.
Nog 4 dagen verwijderd van het grote avontuur.
De koffers zijn bijna klaar.
Laat de zaterdag maar komen.Zin in.
mijn volgende verslag komt uit kenia.
groetjes Elbeth

• 14 Juni 2014 - 13:01

Laura:

heel veel plezier !!

• 14 Juni 2014 - 13:55

Wilma :

Lieve Elbeth,

Ik had graag voor vandaag nog een keertje met je koffie willen drinken. Door mijn eigen troubles kwam er niet van. Dan maar een dikke ijsco als je terug bent.

Voor nu wens ik je heel veel plezier toe. Ik hoop dat het je veel voldoening gaat geven. Dat het een enorme boots geeft in je persoonlijke ontwikkeling. Meer dan therapie ooit kan doen. Ik vind het van klasse duiden dat jij na al die ellende van de laatste tien jaar dit aandurft. Dat je dit gaat doen. Heb ik diep respect voor. Ik hoop dat het een start is voor een nieuwe fase in je leven. Een fase waarin je mag zijn wie je bent, blij, gelukkig, gezond.

Lieve Elbeth, ik wens je een goede vlucht toe. En blijf zeker deze site in de gaten houden.

Dikke kus en knuffel van Wilma

• 14 Juni 2014 - 13:58

Floortje: